FAQ Tickets

Tips over het gebruik van het ticket systeem

Moet ik registeren om een melding te maken?
Ja, U kunt uzelf hier registeren.  U kunt dit ook vragen aan één van onze medewerkers. Telefonisch zijn we bereikbaar op nummer: +31(0)186-623333
Ma, 23 Apr, 2018 at 3:16 PM
Hoe maak ik een melding aan?
U kunt hier een nieuwe melding aanmaken.  Telefonisch zijn we bereikbaar op nummer: +31(0)186-623333
Ma, 23 Apr, 2018 at 3:10 PM
Hoe beantwoord ik een melding?
Onder "Bekijk meldingen" kunt u het desbetreffende melding openen en hier uw melding beantwoorden.
Ma, 23 Apr, 2018 at 3:11 PM
Mijn melding is opgelost, wanneer wordt deze gesloten?
Alle opgeloste meldingen worden na 48 uur gesloten. Dit gebeurt automatisch.  Mocht u dit als storend ervaren dan kunt u altijd zelf de melding sluiten. 
Ma, 23 Apr, 2018 at 3:11 PM
Mijn melding is gesloten maar mijn probleem is niet opgelost.
U kunt uw melding niet heropenen. Wij vragen u hier voor een nieuwe melding aan te maken.
Ma, 23 Apr, 2018 at 3:11 PM