FAQ Tickets

Tips over het gebruik van het ticket systeem

Moet ik registeren om een ticket te maken?
Ja, U kunt uzelf registeren door op de knop "Bij ons registreren" te klikken.  U kunt dit ook vragen aan één van onze medewerkers. Telefonis...
Ma, 9 Apr, 2018 at 9:28 AM
Hoe maak ik een ticket aan?
U kunt hier een nieuw ondersteuningsticket aanmaken.  Telefonisch zijn we bereikbaar op nummer: +31(0)186-623333
Ma, 9 Apr, 2018 at 10:06 AM
Hoe beantwoord ik een ticket?
Onder "Bekijk meldingen" kunt u het desbetreffende ticket openen en hier uw ticket beantwoorden.
Ma, 9 Apr, 2018 at 10:12 AM
Mijn ticket is opgelost, wanneer wordt deze gesloten?
Alle opgeloste tickets worden na 48 uur gesloten. Dit gebeurt automatisch.  Mocht u dit als storend ervaren dan kunt u altijd zelf de ticket sluiten. 
Ma, 9 Apr, 2018 at 10:46 AM
Mijn ticket is gesloten maar mijn probleem is niet opgelost.
U kunt uw ticket niet heropenen. Wij vragen u hier voor een nieuwe ticket aan te maken.
Ma, 9 Apr, 2018 at 11:02 AM