FAQ - Servicedesk

Tips over het gebruik van onze servicedesk.

Moet ik registeren om een melding te maken?
Ja, om een melding te kunnen maken moet je in het bezit zijn van een account. Als klant heb je recht tot maximaal 3 gebruikers vaak wel beheerders. Mocht je...
Ma, 21 Jun, 2021 at 8:49 AM
Hoe beantwoord ik een melding?
Onder "Bekijk meldingen" kunt u het desbetreffende melding openen en hier uw melding beantwoorden.
Ma, 23 Apr, 2018 at 3:11 PM
Hoe maak ik een melding aan?
U kunt hier een nieuwe melding aanmaken.  Telefonisch zijn we bereikbaar op nummer: +31(0)186-623333
Di, 11 Mei, 2021 at 9:02 AM
Mijn melding is gesloten maar mijn probleem is niet opgelost.
U kunt uw melding niet heropenen. Wij vragen u hier voor een nieuwe melding aan te maken.
Ma, 23 Apr, 2018 at 3:11 PM
Mijn melding is opgelost, wanneer wordt deze gesloten?
Alle opgeloste meldingen worden na 48 uur gesloten. Dit gebeurt automatisch.  Mocht u dit als storend ervaren dan kunt u altijd zelf de melding sluiten. 
Ma, 23 Apr, 2018 at 3:11 PM